De eerste week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Frank Eijk - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Frank Eijk - WaarBenJij.nu

De eerste week

Blijf op de hoogte en volg Frank

16 Februari 2015 | Curaçao, Willemstad

Bon bini allemaal,

Ik zal weer even een korte update geven van mijn leventje op Curaçao. Maandag ben ik geïntroduceerd bij het bedrijf waar ik de komende tijd mijn tijd ga doorbrengen als stagiair.

Ik kan weinig over het bedrijf vertellen omdat, het hier ook over vertrouwelijke informatie gaat. Ik zal alleen zeggen dat het heel erg wennen is.

Verder doe ik hier niet heel veel. Daar is het veel te warm voor :D.
Afgelopen vrijdag werd hier toch ook een beetje Nederlands carnaval gevierd met veel slechte muziek en veel bier.

Waarna het weekend uiteraard weer gebruikt wordt om lekker uit te brakken. Dus dat houdt in: lekker uitslapen en of op t strand of bij St. Tropez ligge n.

Vandaag(maandag) is het (volgens mij) nationale uitbrakdag. De meeste commerciële bedrijven zijn gesloten en alleen de wat toeristische bedrijven en organisaties zijn open.

Ik houd het hier prima vol en ben benieuwd wat er nog op mijn pad gaat komen en wat voor avonturen er misschien nog volgen.

Ik houd jullie allemaal zo veel mogelijk op de hoogte maar dit is toch maar een blog en geen dagboek ;)

Tot snel allen,
Frank

  • 16 Februari 2015 - 20:40

    Petra:

    Hey frank! Leuk om je blog te lezen! Ik moet zeggen ik mis je wel een beetje hoor.... Er wordt weinig gesport of gevoetbald, pannen blijven schoon in de kast... Ff wennen! Goed om te horen dat je het naar je zin hebt daar! Geniet ervan!

  • 17 Februari 2015 - 13:54

    Wesley:

    Goed om te horen dat je het wel naar je zin hebt! Ik daarentegen moet wel elke dag hard werken ;) haha!
    Veel plezier en geniet dan maar van de warmte zou ik zeggen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Frank

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 3022

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 20 Juni 2015

Op stage

Landen bezocht: