Een onverwachtse wending - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Frank Eijk - WaarBenJij.nu Een onverwachtse wending - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Frank Eijk - WaarBenJij.nu

Een onverwachtse wending

Blijf op de hoogte en volg Frank

14 Maart 2015 | Curaçao, Willemstad

Bon dia,

Ik heb helaas wat minder nieuws hier uit Curaçao; ik zal eerder dan verwacht weer naar Nederland komen. En wel vanwege het volgende:

Ik heb helaas na een week stage lopen al een eind moeten maken aan de stage. Dit kwam omdat, de werkzaamheden niet overeen kwamen met de eisen die school had gesteld.

Dit zal de meeste van jullie verrassen omdat, ikzelf en mijn ouders de schijn hebben opgehouden dat alles goed met me gaat. Dat is ook wel het geval alleen niet qua stage. Ik ben nog wel op zoek gegaan naar een andere stageopdracht en plek maar dit is uiteindelijk niet gelukt.

Ik heb mijn ouders en Manon daarom ook gevraagd om het zo lang mogelijk stil te houden tot ik duidelijkheid zou krijgen. En die duidelijkheid heb ik nu.

Ik ga nu de komende twee weken vakantie houden en een week met mijn ouders het eiland afstruinen. Daarna kom ik dan in April samen met mijn ouders terug naar ons koude kikkerlandje.

Helaas eindigt dit avontuur anders dan verwacht, maar het is vooralsnog een goede en leuke ervaring geweest.

Voor verdere vragen ben ik beschikbaar via mail,whatsapp en social media. De laatste paar blogs die ik zal schrijven zullen dan vooral gaan over wat ik hier nog doe of nog ga doen.

Groetjes,
Frank

  • 14 Maart 2015 - 10:01

    Annemarie Dobbe:

    Lieve Frank,
    Jeetje wat een domper! Ik weet er natuurlijk het fijne niet van maar ik dacht dat beide partijen, school en het stagiaires jouw stage-opdracht hadden goedgekeurd. Natuurlijk is het wel een super ervaring maar niet met de afloop die je gewenst had.
    Op de foto's die jij geplaatst hebt en die waarin je getagd bent, zie je er fantastisch uit.
    Ik hoop dat deze domper geen invloed zal hebben op het plezier dat je kunt beleven aan jouw resterende tijd.
    Geniet er van samen met jouw ouders. Hele goede reis terug en wij zullen je hier verwelkomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Frank

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 897
Totaal aantal bezoekers 3020

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 20 Juni 2015

Op stage

Landen bezocht: