Eerste weekend - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Frank Eijk - WaarBenJij.nu Eerste weekend - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Frank Eijk - WaarBenJij.nu

Eerste weekend

Blijf op de hoogte en volg Frank

08 Februari 2015 | Curaçao, Willemstad

Ben ik weer,
Ditmaal een kort verslag, want veel doe ik hier tot nu toe niet.

Ik ben helaas de eerste paar dagen hier ziek geweest. Ik heb blijkbaar meer last van de jetlag gehad dan ik had verwacht en mede door de korte nachtrust heb ik het tot nu toe rustig aan gedaan .

Maar vannacht eindelijk lekker geslapen en ben dus ook een stuk opgeknapt.

Morgen begint voor mij dan eindelijk mijn stage. Ik moet me morgen om 9 uur meldden bij Wereldstage en zal samen met hen naar E-commercepark gaan. Daar zal ik dan voorgesteld worden aan mijn stagebegeleider en de andere werknemers.

Maar nu nog maar ff genieten van het weer en van het weekend.

Tot snel,
Frank

  • 08 Februari 2015 - 19:08

    Erik Seedrak:

    jammer van de tegenslagen maar daar is genoeg tijd voor om het goed te maken ;) veel succes morgen op je stagé

  • 08 Februari 2015 - 20:41

    Charlotte:

    Geniet er nog maar even van! Jammer van die eerste paar dagen.. maar dat haal je nog wel in toch ;)

  • 08 Februari 2015 - 21:18

    Manon:

    Hee broer,
    Balen van die jetlag! Gelukkig had je nog even weekend :)
    Succes met je eerste dag morgen!
    Kus Manon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Frank

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 3011

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 20 Juni 2015

Op stage

Landen bezocht: