Het is bijna zover... - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Frank Eijk - WaarBenJij.nu Het is bijna zover... - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Frank Eijk - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover...

Door: Frank van Eijk

Blijf op de hoogte en volg Frank

04 Februari 2015 | Nederland, Nootdorp

Zo....

Dat was de laatste hele dag op Nederlandse bodem. Zoals velen al weten vertrek ik morgen (donderdag 5 februari) voor 5 maanden naar Curaçao om hier stage te gaan lopen.

Voor de mensen die zich afvragen wat ik daar ga doen:
Ik ga bij het bedrijf E-commercepark stage lopen, hier ga ik de informatiebeveiliging controleren op fouten en lekken. Of wel kort gezegd; ik ga proberen om het bedrijf te hacken. Dit is natuurlijk niet de manier zoals iedereen op het nieuws leest, ik ga dit in het bedrijf zelf doen en er zal dus niks van mij naar buiten komen over eventuele resultaten en dergelijke.

Verder zal ik naast alleen stage lopen ook vast nog wel het een en ander meemaken en dat zal ik zoveel mogelijk met jullie proberen te delen. Ook zal ik bij mijn reisverslagen foto's plaatsen waar mogelijk.

Dus de groeten en tot over 5 maanden.
Frank


  • 05 Februari 2015 - 03:32

    Bastiaan Van Eijk Californië:

    Hee ouwe, goede reis! :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nootdorp

Frank

Actief sinds 04 Feb. 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 3017

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 20 Juni 2015

Op stage

Landen bezocht: